Cílem předložené kolektivní monografie je nabídnout sondy do českého myšlení o (masových) médiích mezi lety 1918 až 1938.
234,50 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Internet je zdrojem informací, služeb, zábavy a vzdělávání.
316,40 Kč
včetně DPH
Skladem 2 ks Odesíláme v pondělí 6.1.
Finský teoretik médií Jussi Parrika v této publikaci představuje vznikající oblast archeologie médií.
547,60 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Kniha O nových médiích, modularitě a simulaci je nesena analýzou vztahu mezi člověkem a moderní technologií, přičemž důvod pro zaměření se na počítačové médium je ve své podstatě jednoduchý: počítač …
358,20 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Kniha vyplňuje mezeru v české odborné literatuře a vychází vstříc všem, kdo vydávají nebo chtějí vydávat e-knihy.
348,00 Kč
včetně DPH
Skladem 2 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Kniha Digital_Humanities není tradičně pojatým akademickým sborníkem esejí či spoluautorskou monografií.
263,30 Kč
včetně DPH
Skladem 2 ks Odesíláme v pondělí 6.1.
V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského výzkumu médií, shrnuje stále složitější strukturu …
307,70 Kč
včetně DPH
Skladem 3 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané, jako byly texty O fejetonu, s fejetonem nebo O reportáži, o reportérech, Pokusy a dobrodružství …
171,60 Kč
včetně DPH
Skladem 3 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Všechno, co jste kdy potřebovali vědět o fake news a jiných internetových neřádech.
385,00 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Dnešní novináři se při své práci setkávají s řadou eticky sporných situací a jevů, jež mohou ovlivnit jak výkon jejich povolání, tak texty či pořady, které vytvářejí.
494,90 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme v pondělí 6.1.
Novinka z řady Jak říct ne upozorňuje na rizika spojená s užíváním sociálních sítí, jako jsou negativní pocity, závislost, osamělost, stres a další.
52,00 Kč
včetně DPH
Skladem 2 ks Odesíláme v pondělí 6.1.
Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli "na přání".
498,50 Kč
včetně DPH
Skladem 5 ks Odesíláme v pondělí 6.1.
Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením.
119,10 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Známý kritik digitální revoluce tentokrát přichází s užitečnými návody, jak zvrátit znepokojivý vývoj v oblasti informačních technologií a otevřít si cestu k takové digitální budoucnosti, na kterou bychom …
348,40 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií.
248,40 Kč
včetně DPH
Skladem 4 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
As seen on The Daily Show, an illustrated portrait of the Donald J.
218,90 Kč
včetně DPH
Skladem 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální manipulace …
320,30 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu.
205,90 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz.
43,60 Kč
včetně DPH
Skladem 4 ks Odesíláme v pondělí 6.1.
Monografie zachycuje, jak se v 90. letech vyvíjely vztahy mezi politickou a mediální sférou v Česku, jak politická sféra ovlivni...
225,30 Kč
včetně DPH
Skladem 4 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Může být člověk na obrazovce autentický?
206,80 Kč
včetně DPH
Skladem 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
V České republice došlo po roce 1989 ke klíčové proměně společenského i mediálního systému.
275,20 Kč
včetně DPH
Skladem 2 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Rámcovým tématem je vztah literatura médií, přičemž pojem média je chápán v nejširším slova smyslu. Úvodní text se věnuje transpozici evangelijní zvěsti do písemného kódu helénského světa.
205,90 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí.
275,30 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Sborník Kultura, média a náboženství je druhým vydavatelským počinem Vyšší odborné školy publicistiky, navazujícím v ediční řadě Studie na předchozí titul Vladimíra Bystrova Svobodná nesvoboda.
242,90 Kč
včetně DPH
Skladem 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
První svazek edice POPs přináší překlad knihy, kterou to všechno – dalo by se říci – začalo.
335,50 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme v pondělí 6.1.
Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní …
320,30 Kč
včetně DPH
Skladem 2 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Metodika k učebnici mediální výchova vychází z učebnice studenta, navíc však obsahuje doplňkové informace, nápady, jak zpestřit výuku, řadu užitečných materálů a mnoho dalšího.
240,60 Kč
včetně DPH
Skladem 5 ks Odesíláme v pondělí 6.1.
Jako předmět zkoumání zvolil autor knihy česky psané časopisy pro děti.
478,30 Kč
včetně DPH
Skladem 4 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
V posledních zhruba dvaceti letech sílí varovná až panická tónina politicko-mediálního diskurzu, která - byť v podstatě nevyřčeně - operuje s představou hluboce dysfunkčního stavu veřejné diskuze a oslabení, …
262,20 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.