Košík je prázdný
Kategorie zboží
Zákaznická linka

Média a komunikace

řadit podle: Oblíbenosti Ceny Názvu

Cílem předložené kolektivní monografie je nabídnout sondy do českého myšlení o (masových) médiích mezi lety 1918 až 1938.

234,50 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

Internet je zdrojem informací, služeb, zábavy a vzdělávání.

316,40 Kč
včetně DPH

Skladem 2 ks Odesíláme v pondělí 6.1.

Finský teoretik médií Jussi Parrika v této publikaci představuje vznikající oblast archeologie médií.

547,60 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

Kniha O nových médiích, modularitě a simulaci je nesena analýzou vztahu mezi člověkem a moderní technologií, přičemž důvod pro zaměření se na počítačové médium je ve své podstatě jednoduchý: počítač …

358,20 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

Kniha vyplňuje mezeru v české odborné literatuře a vychází vstříc všem, kdo vydávají nebo chtějí vydávat e-knihy.

348,00 Kč
včetně DPH

Skladem 2 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

Kniha Digital_Humanities není tradičně pojatým akademickým sborníkem esejí či spoluautorskou monografií.

263,30 Kč
včetně DPH

Skladem 2 ks Odesíláme v pondělí 6.1.

V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského výzkumu médií, shrnuje stále složitější strukturu …

307,70 Kč
včetně DPH

Skladem 3 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané, jako byly texty O fejetonu, s fejetonem nebo O reportáži, o reportérech, Pokusy a dobrodružství …

171,60 Kč
včetně DPH

Skladem 3 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

Všechno, co jste kdy potřebovali vědět o fake news a jiných internetových neřádech.

385,00 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

Dnešní novináři se při své práci setkávají s řadou eticky sporných situací a jevů, jež mohou ovlivnit jak výkon jejich povolání, tak texty či pořady, které vytvářejí.

494,90 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pondělí 6.1.

Novinka z řady Jak říct ne upozorňuje na rizika spojená s užíváním sociálních sítí, jako jsou negativní pocity, závislost, osamělost, stres a další.

52,00 Kč
včetně DPH

Skladem 2 ks Odesíláme v pondělí 6.1.

Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli "na přání".

498,50 Kč
včetně DPH

Skladem 5 ks Odesíláme v pondělí 6.1.

Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením.

119,10 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

Známý kritik digitální revoluce tentokrát přichází s užitečnými návody, jak zvrátit znepokojivý vývoj v oblasti informačních technologií a otevřít si cestu k takové digitální budoucnosti, na kterou bychom …

348,40 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií.

248,40 Kč
včetně DPH

Skladem 4 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

As seen on The Daily Show, an illustrated portrait of the Donald J.

218,90 Kč
včetně DPH

Skladem 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální manipulace …

320,30 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu.

205,90 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz.

43,60 Kč
včetně DPH

Skladem 4 ks Odesíláme v pondělí 6.1.

Monografie zachycuje, jak se v 90. letech vyvíjely vztahy mezi politickou a mediální sférou v Česku, jak politická sféra ovlivni...

225,30 Kč
včetně DPH

Skladem 4 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

Může být člověk na obrazovce autentický?

206,80 Kč
včetně DPH

Skladem 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

V České republice došlo po roce 1989 ke klíčové proměně společenského i mediálního systému.

275,20 Kč
včetně DPH

Skladem 2 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

Rámcovým tématem je vztah literatura médií, přičemž pojem média je chápán v nejširším slova smyslu. Úvodní text se věnuje transpozici evangelijní zvěsti do písemného kódu helénského světa.

205,90 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí.

275,30 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

Sborník Kultura, média a náboženství je druhým vydavatelským počinem Vyšší odborné školy publicistiky, navazujícím v ediční řadě Studie na předchozí titul Vladimíra Bystrova Svobodná nesvoboda.

242,90 Kč
včetně DPH

Skladem 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

První svazek edice POPs přináší překlad knihy, kterou to všechno – dalo by se říci – začalo.

335,50 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pondělí 6.1.

Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní …

320,30 Kč
včetně DPH

Skladem 2 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

Metodika k učebnici mediální výchova vychází z učebnice studenta, navíc však obsahuje doplňkové informace, nápady, jak zpestřit výuku, řadu užitečných materálů a mnoho dalšího.

240,60 Kč
včetně DPH

Skladem 5 ks Odesíláme v pondělí 6.1.

Jako předmět zkoumání zvolil autor knihy česky psané časopisy pro děti.

478,30 Kč
včetně DPH

Skladem 4 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.

V posledních zhruba dvaceti letech sílí varovná až panická tónina politicko-mediálního diskurzu, která - byť v podstatě nevyřčeně - operuje s představou hluboce dysfunkčního stavu veřejné diskuze a oslabení, …

262,20 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.